Information

Leveringsinformation og fragtomkostninger

Når du handler på vores webshop tillægges en fast fragtomkostning på 40 kr. pr ordre.


Reklamation

Hvis en vare er defekt eller forkert afsendt, bedes du kontakte os på info@hozelock.dk for yderligere instruktioner. I tilfælde af returnering af en defekt eller forkert afsendt vare, er Hozelock ansvarlig for eventuel erstatningslevering. Varen skal returneres godt emballeret og i original emballage med vedhæftet beskrivelse af defekten. Hvis varen bliver beskadiget eller bortkommer under returneringen, er du ansvarlig for betalingen och kontakten til distributøren. Meddel altid enhver klage så hurtigt som muligt.

Købeloven sikrer dig minimum 2 års reklamationsret.


Byttevilkår

Ved bytte af vare bedes du kontakte os på info@hozelock.dk inden du returnerer varerne til os. Du som kunde er ansvarlig for returfragten.


Returnering, fortrydelsesret & 100% kundetilfredshedsgaranti!

Du har 14 dages fortrydelsesret når du handler hos Hozelock – fristen regnes fra den dag du modtager varen. Varen skal returneres i ubrugt stand og original emballage. Kontakt os på info@hozelock.dk for yderligere instruktioner. Købesummen refunderes fuldt ud senest 30 dage efter vi har modtaget varen. Du som kunde er ansvarlig for returfragten. Ufrankerede svarforsendelser (USF) godtages ikke.


Transportskader

Transportskader anmeldes til det udleveringssted, hvor du afhentede varen, eller til fragtmanden. Hvis du opdager skaden når du kommer hjem, skal du tage hele pakken (varer og emballage) med til udleveringsstedet for reklamation. Er varen bortkommet, skal du straks give os besked.